سلام به همه دوستان عزیزممن دانشمند کوچولو هستم، مدیر کافه برفی....قراره همه حس های خوب دنیا رو به شما انتقال بدم، مثل مهربونی، عشق، آرامش و...همیشه آدمهایی که پرانرژی سلام میکنن رو دوست داشتم و دارم...میخوام همونجوری به شما سلام کن چرا دانشمند کوچولو؟...ما را در سایت چرا دانشمند کوچولو؟ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 70 تاريخ: سه شنبه 16 آبان 1396 ساعت: 14:16
سلااااااااااااااااممیخوام براتون بگم چرا اسممو گذاشتم دانشمند کوچولو؟راستش از بچگی دوست داشتم دانشمند بشم...مدام چیزهای مختلف رو با هم قاطی میکردم تا ببینم واکنش میدن یا نه! البته یکی دو بار هم خرابکاری های بزرگی مثل آتیش زدن و ترکوندن چرا دانشمند کوچولو؟...